پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تیم فوتبال رایکا در بابل ماندگار شد

تیم فوتبال رایکا در بابل ماندگار شد

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بعد از کش و قوس های حدود ۵۰ روزه رفتن یا ماندن در بابل ماندگار شد.

 

به گزارش ایرنا ؛ تیم فوتبال دسته اولی رایکا که بعد از اتمام بازی های فصل گذشته لیگ دسته اول بر مدار فروش قرار گرفته بود وارد یک چالش بزرگ شده که جدال بر سر  رفتن یا ماندن  این تیم  در بابل به خبر اول  بزرگترین شهرستان مازندران تبدیل شده بود و حدود ۵۰ روز پر التهاب را برای بابلی ها و هواداران فوتبال رقم زد.

تیم فوتبال دسته اولی رایکا  در کمتر از یک ماه مانده به آغاز بازی های فصل جدید به صورت  رسمی خبر ماندگاری این تیم در بابل را تایید کرد که  این امر زمینه خوشحالی هواداران و شهروندان بابلی را فراهم کرده است.

پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا در گفت و گو کوتاه با خبرنگار ایرنا خبر ماندگاری تیم فوتبال رایکا در بابل را تایید و اعلام کرد :رایکا با قدرت وارد تمرین شده  تا در فصل جدید افتخارات بزرگ کسب کند .

 

ماندگاری سهمیه لیگ دسته اول در بابل مطالبه جدی هواداران بود

فرماندار بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  هواداران پرشور بابلی در طول بیش از ۴۰ روز گذشته بدون وقفه خواستار ماندگاری این تیم در بابل بودند که خواسته آنها محقق شد .

قاسم عزیززاده گرجی بیان کرد:  تیم فوتبال رایکا ماندگاری خود در لیگ دسته اول را مدیون  تماشاگران بابلی است  که در پنج بازی خانگی این تیم  در ورزشگاه  هفت تیر با تشویق بی امان خود زمینه کسب ۱۳ امتیاز از مجموع ۳۸ امتیاز این تیم را در فصل گذشته فراهم کرده بودند .

وی ادامه داد : ما تحت هیچ شرایطی مخالف فروش تیم نبودیم بلکه خواستار حفظ سهمیه لیگ دسته اول در این شهرستان بودیم که این مطالبه جدی بیش از نیم میلیون بابلی بود که تحقق یافت.

وی اظهار داشت :انصاف هم این بود که زحمات و مطالبه این جوانان که در برخی از هفته ها برای تشویق تیم به شهرستان‌های دور که رایکا مهمان بود مسافرت می کردند دیده شود و این تیم در بابل  بماند.

عزیززاده گرجی افزود: در حال حاضر مطالبه جدی شهرستان بابل این است که تیم فوتبال رایکا در فصل جدید لیگ با قدرت در مسابقات حاضر شود و از اعتبار فوتبال مازندران دفاع کند.

بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل شتاب می گیرد

فرماندار بابل بیان کرد: با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی که برای بازسازی چمن این ورزشگاه در روزهای جاری محقق شد بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل شتاب می گیرد و این ورزشگاه در مسیر حرفه ای شدن گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد:  بتن ریزی بازسازی فاز دوم سکوی ورزشگاه هفت تیر بابل آغاز شد که با تکمیل این فاز به ظرفیت ورزشگاه دو هزارو ۵۰۰ نفر دیگر اضافه می شود  .

وی بیان داشت:  بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل یکی از اصلی‌ترین اولویت  بازسازی ورزشگاه است  که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

تیم فوتبال دسته اولی رایکا بابل فصل گذشته با ۳۸ امتیاز تنها با اختلاف  یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان ماند.

۲۰ مرداد ماه جاری زمان قرعه کشی بازی های لیگ دسته اول فوتبال و اول شهریور ماه زمان آغاز مسابقات است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *