پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جان دادن یک بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

جان دادن یک بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

 

یک مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

۲۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و در این مدت یک نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخت.

بستری ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹، در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه پذیرش و بستری و در همین مدت ۳۰ نفر ترخیص شدند.

او افزود: ۹۴ بیمار مبتلا به کووید کروناویروس هم اکنون در مراکز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه بستری بوده که از تعداد ۲۷ بیمار با علائم تنفسی حاد، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر غلامی گفت: یک هم استانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست داد.

بستری ۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی و بستری ۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل خبر داد و گفت: در همین مدت ۶ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

او افزود: ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری بوده که از این تعداد ۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دکتر مظفرپور گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *