پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

رایکا می‌رود یا می‌ماند؟

رایکا می‌رود یا می‌ماند؟

در حالیکه مالک موج سواران نوشهر می‌گوید امتیاز رایکا را خریده است اداره ورزش بابل اعلام کرد رایکا اجازه خروج از بابل را ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم رایکا بابل در فصل گذشته لیگ دسته یک آزادگان کشور با قرار گرفتن در رده پانزدهم فقط با اختلاف یک امتیاز و به لطف برد ملوان مقابل ویستا توربین تهران توانست در لیگ ماندنی شود.

مالکان این باشگاه خصوصی که در مردادماه ۱۳۹۸ امتیاز این تیم دسته اولی را از خونه به خونه بابل خریداری کرده بودند در سه فصلی که با نام رایکا در این رقابت‌های حضور داشتند همواره از مشکلات مالی و کمک نکردن مسئولان گلایه‌مند بودند و در دو مرحله تصمیم به واگذاری و فروش امتیاز این تیم گرفتند که چند روز قبل به نوعی تکلیف این تیم بابلی مشخص شد و به گفته مالکان رایکا امتیاز این تیم به موج سواران نوشهر فروخته شد.

موج سواران نوشهر سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی کشور را دارد و حالا می‌خواهد خود را در فوتبال چمنی کشور هم محک بزنند.

علی متاجی مالک باشگاه موج سواران نوشهر می‌گوید: وقتی متوجه شدیم امکان خروج سهمیه لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از مازندران وجود دارد با تشکیل کارگروه و برگزاری جلسات با مالکان رایکا بابل اعلام کردیم که سهمیه این تیم را خریداری خواهیم کرد.

او می‌گوید: پس از عقد قرارداد با مالکان رایکا اعلام کردیم هدف ما حفظ سهمیه این تیم در مازندران است و اگر فرد حقیقی یا حقوقی در بابل خریدار این تیم است ما حاضریم تیم را به آن‌ها واگذار کنیم اما متاسفانه با وجود گذشت چند هفته کسی در بابل اقدام به خرید این سهمیه نکرده است.

مالک باشگاه موج سواران نوشهر می‌گوید: برای حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور مراحل تست گیری در رده‌های مختلف سنی با حضور مربیان با دانش و استفاده از فوتبالیست‌های مستعد مازندرانی آغاز شده است.

به گفته متاجی کادر فنی بومی برای تیم انتخاب شده است و در راس آن آقای پناهی و مربیانی مانند شهریار فیاضی، احمد اسلامی، علی شریفی حضور دارند.

اجازه خروج تیم از بابل را نمی دهیم

با داغ شدن واگذاری امتیاز رایکای بابل به تیم نوشهری مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهر اعلام کردند بنابه تصمیم شورای تامین شهرستان بابل، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال بابل به هیچ وجه اجازه خروج این تیم از بابل را نمی‌دهیم.

به گفته لیلا عرب فیرزجاهی رییس اداره ورزش و جوانان بابل متقاضی خرید سهمیه این تیم دسته اولی در بابل وجود دارد و این تیم به حیات خود در بابل ادامه می‌دهد.

به فیفا شکایت می کنیم

این اظهارات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل در حالی است که پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل می‌گوید: امتیاز تیم رایکا به موج سواران نوشهر فروخته شده است و چنانچه اجازه خروج از شهرستان داده نشود به فیفا شکایت خواهیم کرد.

به گفته منیری در صورت وجود خریدار از بابل حاضر هستند معامله با موج سواران نوشهر را فسخ کنند.

سازمان لیگ تاریخ شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور را ۲۱ مرداد اعلام کرده و به طور معمول لیگ دسته یک نیز یک هفته بعد از لیگ برتر آغاز می‌شده است به عبارتی کمتر از یک ماه به آغاز سوت بازی‌های لیگ باقی مانده است.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *