پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ساخت فرهنگسرا در ۴ نقطه بابل

مسئول سازمان فرهنگی شهرداری بابل گفت: به منظور اجرای برنامه های فرهنگی ۴ فرهنگسرا تا پایان سال در بابل راه‌اندازی می‌شود.

 

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم‌زاده مسئول سازمان فر هنگی شهرداری بابل در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه ما در سال‌های قبل توجه خود را در اجرایی کردن برنامه های فرهنگی به بحث شادی و نشاط اختصاص دادیم افزود : در برنامه های عزاداری به نوع برگزاری عزا توجه کردیم و به این مهم که عمق عزاداری را در درجه اول باید درک کنیم، توجه نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه چهار فرهنگسرا در چهار نقطه شهر با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال افتتاح خواهد شد بیان داشت :در راستای رسیدن به خواسته های مردم در اولین قدم سلسله مباحث خانواده را با حضور روانشناس خانواده با حضور بیش از 2 هزار نفر در امامزاده قاسم (ع)بابل برگزار کردیم و مقوله خانواده اکنون جزو دغدغه اصلی ما در سازمان فرهنگی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای شهر است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه هدف و تمرکز  اصلی در این فرهنگسراها آموزش خانواده اعم از کلیه افراد خانواده مادران، جوانان و نوجوانان و کودکان است گفت :ما به دنبال ایجاد برنامه‌های پایدار و طولانی مدت هستیم و در این راستا و در جهت تحقق این اهداف بلند مدت از اساتید بنام کشوری و محلی هم استفاده خواهیم کرد.

ابراهیم زاده تاکید کرد :در طول این سه ماه 26 برنامه اجرایی شد و این برنامه‌ها با مشارکت دستگاه های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد وکانون‌های فرهنگی مذهبی اجرایی شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *