پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

سقوط دریای بابل به قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور

دریای کاسپین بابل با قبول شکستی دیگر به انتهای جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد.

 

ایرنا: تیم دریای کاسپین بابل در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با یک مقابل مهمانش خوشه طلایی ساوه در بابل شکست خورد.
تک گل این بازی را مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه دریای کاسپین کرد. بابلی‌ها با سه تساوی و سه شکست و بدون برد، تیم قعرنشین لیگ هستند.
علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، محمدحسین باباگلی، مهدی ایزدی، معین قربانی، ابوالفضل آذرنوشان، مهدی رضی‌پور و مسعود اسدی نیز بازیکنانی بودند که از ابتدا در ترکیب دریای بابل برابر خوشه طلایی ساوه قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در پایان این بازی گفت: پس از کسب این باخت در نشست خبری اظهار کرد: در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بارها گروه داوری اشتباه کردند که این اشتباهات تمرکز را از ما گرفت.

یونس گرائیلی افزود: البته بازی بسیار پرفشار بود و خوشه طلایی که از بازیکنان خوبی تشکیل شده بسیار خوب بازی کرد و به گل نیز دست یافت اما بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و اتحاد و همدلی بازیکنان ما بسیار مناسب و خوب بود.

سرمربی دریای کاسپین بابل بیان کرد: متاسفانه ما در بابل تحت فشار هستیم و طرفداران خیلی به تیم و بازیکنان استرس و فشار وارد می کنند و امیدوارم که مسئولان بتولنند شرایط تیم را عادی کنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *