پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰ پروژه دهه مبارک فجر در بابل

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰ پروژه دهه مبارک فجر در بابل

     فرماندار بابل از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰ پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان بابل خبر داد و گفت: نخستین شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی که حدود ۷۰۰ نفر می‌باشند بزودی در شهرستان بابل تشکیل می‌شود.

 خبرگزاری فارس: قاسم عزیززاده‌گرجی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی در راستای پاسداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰ پروژه در دهه مبارک در شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی در این ایام حدود ۹۰۰ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ‌زنی ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق و مظاهر جهادتبیین روایتگری صحیح و به موقع است، افزود: باید با دقت و سرعت روایت صحیح منتشر شود تا دیگران از آن روایت سوءاستفاده نکنند.
 
فرماندار بابل با بیان اینکه دستاوردهای فراوانی در ۴۳ سال گذشته داشته‌ایم و اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفت، بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی برخواسته از خواست خود مردم بود.

عزیززاده‌گرجی گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت‌های دنیا را شکست و دلیل این همه تحریم‌ها و عصبانیت‌ها که بر خلاف اخلاق و انسانیت است نشان می‌دهد ملت جمهوری اسلامی دنبال جایگاه آنها را در دنیا شکسته است.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی الگوی مستضعفان جهان شده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی به همه باور داد که می‌توانیم مقابل استکبار بایستیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: در اتفاقات اخیر ۵۴ کشور دور هم جمع شدند تا ماموریت‌های سنگینی را علیه کشور ما انجام دهند که با بصیرت مردم شکست سنگینی خوردند.

عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد، افزود: روحیه انقلابی و تفکر بسیجی زمان نمی‌شناسد و اولویت آن اعتبار مالی نیست.

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر پیام جدی انسجام، یکدلی، یکپارچگی، هم زبانی و همراهی همگان در سطح شهرستان است.

فرماندار بابل با بیان اینکه کسانی که برای شکل گیری انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند و برای مردم دغدغه دارند و به دنبال منافع مردم و در جهت تقویت برنامه‌های انقلاب اسلامی هستند را تحت عنوان فجر آفرینان شهرستان بابل دور هم جمع خواهیم کرد، گفت: نخستین شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی که حدود ۷۰۰ نفر می‌باشند بزودی در شهرستان بابل تشکیل می‌شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *