پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

نیمکت گذاری خیابان‌های پرتردد، معابر عمومی و تفرجگاه‌های شهری بابل

نیمکت گذاری خیابان‌های پرتردد، معابر عمومی و تفرجگاه‌های شهری بابل

  کلیه معابر اصلی و پرتردد و نیز مسیرهای پیاده روی عمومی سطح شهر نیمکت گذاری می شوند.

 خبرگزاری آریا: سیدمرتضی حسینی مدیرعامل سازمان در تشریح این خبر گفت:بر اساس برنامه های مدون سازمانی و با حمایت ویژه شهردار محترم کلیه معابر اصلی و پرتردد و نیز مسیرهای پیاده روی عمومی سطح شهر نیمکت گذاری می شوند.

حسینی ادامه داد: بر همین اساس در فاز اول نیمکت های فلزی خیابان شریعتی و بازار که دچار فرسودگی و شکستگی شده اند با نیمکت های سنگی تعویض و در ادامه مسیر بازار حدفاصل میدان شهید بزاز تا میدان آستانه و در فاز بعدی سایر مسیرهای عمومی شهر نیمکت گذاری خواهند شد.

مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز افزود: این اقدام با توجه به بالا رفتن سن عمومی جامعه و بحث تکریم سالمندی و مناسب سازی معابر شهری در دستور کار سازمان قرار گرفت و در همین جهت و متناسب با نیمکت ها، سطل‌های زباله سنگی نیز در جهت پاکیزگی بیشتر سطح شهر و یکنواخت سازی مبلمان شهری تهیه و در دستور نصب قرار گرفته است.

حسینی با اشاره به جمع آوری نیمکت های فلزی با پوشش چوب و چوب پلاست مسیرهای تعریف شده، از تعمیر و جانمایی مجدد این نیمکت ها در سایر مسیرهای فاقد نیمکت در سطح شهر خبر داد.

مدیر عامل سازمان فضای سبز در پایان اظهار امیدواری کرد : با عنایت به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، شهروندان گرانقدر بابل با رعایت بهینه ، احساس مسئولیت و دلسوزی کامل از نیمکت و سطل های زباله خریداری شده به درستی استفاده نمایند و این امکانات سالیان سال بتواند بخشی از پوشش خدماتی شهر را پشتیبانی نماید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *