پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

هفت هزار میلیارد ریال از اعتبار سفر هیات دولت به بابل جذب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: بر اساس آخرین جمع بندی های انجام شده شهرستان بابل از اعتبار سفر هیات دولت به مازندران هفت هزار میلیارد ریال برای طرح های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان جذب شد.

 

 ایرنا: امید محبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک سفر دور دوم هیات دولت به مازندران در پیش است، شهرستان بابل طرح های مهم و زیرساختی خود را شناسایی تا در مصوبات دور دوم سفر هیات دولت لحاظ شود.

وی اظهار داشت: هوشمندسازی و دولت الکترونیک از برنامه های جدی ادارات استان مازندران است که این امر سرعت کار و هزینه ها را کاهش خواهد داد.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: برخی از ادارات با نادیده گرفتن دولت الکترونیک صدها میلیون ریال هزینه کاغذ پرداخت می کنند که این امر به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

محبی یادآور شد: برای اصلاح امور اداری هوشمندسازی یک امر بی بدیل است که نظارت مدیران در پروژه ها و طرح های عمرانی را هم افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت ممتاز نخبگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در طرح هوشمندسازی مازندران یک ضرورت است، اظهار داشت: استانداری مازندران بعنوان یکی از استان های پیشرو در کشور در طرح هوشمندسازی از ظرفیت نخبگان دانشگاه بهره خواهد گرفت.

به مردم امید دهیم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: در حال حاضر باید با خدمت رسانی مطلوب مردم را امیدوار کنیم و نحوه برخورد با نسل جدید را فرا گیریم.

محبی اضافه کرد: نسل جدید ویژگی های ممتازی دارد و بدنبال کار و تلاش است ولی زمینه آنرا باید فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: ادارات دولتی صرفه جویی را مد نظر قرار دهند و از همایش های غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

مردم داری شعار دولت سیزدهم

فرماندار بابل نیز در این نشست بیان کرد: مردمداری و فساد ستیزی از ویژگی های ممتاز دولت سیزدهم است که این دو اصل در بابل دنبال خواهد شد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: ملاک ارزیابی یک مدیر میزان رضایتمندی مردم است و برای خدمت رسانی به آنها نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.

وی ادامه داد: تردیدی وجود ندارد دلسوزی برای کارهای به زمین مانده مردم از جمله ویژگی های مدیر توانمند و کارآمد است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *