پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

پیش ثبت نام ۲۰۷ بابلی در انتخابات امسال

فرماندار شهرستان بابل، راهبرد سلامت در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه و فاکتور در انتخابات برشمرد و گفت: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت در انتخابات است و رضایت مردم برای ما شرط اساسی است، زیرا مردم در نظام محور اصلی هستند.

 

ایسنا: قاسم عزیزاده گرجی دیروز، سه شنبه، ۳۱ مرداد، در آئین افتتاح ستاد انتخابات شهرستان بابل با بیان اینکه برگزاری انتخابات مردمی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی و تحقق مشارکت‌ها و آزادی سیاسی است گفت: باید راهبردهای انتخاباتی خود را بر اساس راهبرد تعیین شده رهبری تعیین کنیم.

فرماندار شهرستان بابل راهبرد سلامت در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه و فاکتور برشمرد و تصریح کرد: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت در انتخابات است و رضایت مردم برای ما شرط اساسی است، زیرا مردم در نظام محور اصلی هستند.

وی از تشکیل ۱۱ کمیته در حوزه انتخابات خبر داد و یادآور شد: در شهرستان بابل ۲۰۷ نفر پیش ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۱۸۴ نفر مرد و ۲۳ نفر زن هستند، دو نفر مشمولین ماده ۲۹ در سمت مسئولیت که باید استعفا دهند، ۱۴۷ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۳۷نفر مدرک دکتری، ۱۲ نفر تحصیلات حوزوی دارند. از نظر میانگین سنی نیز بیشترین ثبت نام در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال شامل ۴۳ نفر می‌شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *