پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

کرونا در بابل و مازندران

کرونا ۲۲ مازندرانی دیگر را راهی بیمارستان کرد

۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بابل و مازندران بستری شدند.

۲۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، اما هیچ موردی از فوتی کرونایی در این مدت در استان ثبت نشد.

بستری ۱۶ بیمار کرونایی

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۱ نفر ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۷ نفر اعلام کردو افزود: از این شمار ۱۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بستری ۶ کرونایی جدید در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده است، گفت: در این مدت هیچ بیمار کرونایی مرخص نشد.

او با بیان اینکه اکنون ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

مظفر پور گفت: موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *