پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

کشف میلیاردی پودر و مکمل های بهداشتی قاچاق در بابل

کشف میلیاردی پودر و مکمل های بهداشتی قاچاق در بابل

    سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 439 هزار عد قرص و 950 قوطی پودر و مکمل های دارویی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد . 

      خبرگزاری آریا: سرهنگ محمد زمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاق کالا، از جمله کالاهای سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع مکمل های دارویی غیرمجاز توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه، متهم را که اقدام به عرضه و فروش انواع مکمل های دارویی تقلبی و قاچاق در این شهرستان می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار،خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی 439 هزار عدد قرص و 950قوطی پودر بدن سازی خارجی غیر مجاز و فاقد هرگونه برچسب و علائم بهداشتی کشف کردند.

وی ارزش کالای کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با بیان این که، ورود و عرضه کالاهای قاچاق که معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، علاوه بر آن که زمینه ساز از بین رفتن فعالیت های تولیدی و اقتصادی در کشور می شوند تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه به شمار می روند، از مردم خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *