پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

گشایش نخستین مدرسه عالی مهارتی کشتی کشور در بابل

گشایش نخستین مدرسه عالی مهارتی کشتی کشور در بابل

نخستین مدرسه عالی مهارتی کشتی کشور با حضور مسئولان دانشگاهی و ورزشی در بابل گشایش یافت.

     خبرگزاری آنا: از بابل مراسم افتتاحیه نخستین مدرسه عالی مهارتی کشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور مسئولان، مربیان، پیشکسوتان کشتی استان مازندران در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) واحد بابل برگزار شد.

کریمی فیروزجاه در این مراسم گفت: مازندران قطب کشتی کشور است، این قهرمانان مایه مباهات و افتخار ایران هستند و شادی و نشاط را برای مر م در میدان‌های ورزشی به وجود می‌آورند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش مجلس برای تقویت و ارتقای ورزش کشور ستودنی بوده ونگاه ما به ورزش یک نگاه کلی اصولی است.

وی افزود: به پیشنهاد دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نخستین مدرسه عالی مهارتی کشتی در واحد بابل ایجاد شد، امیدواریم همه کمک کنند تا این مدرسه به هدف اصلی خود «آموزش کلاسیک همراه با فنون ورزش پهلوانی کشتی» به جوانان این مرز و بوم برسد.

رئیس واحد بابل هم گفت: هدف از برگزاری دوره‌های مهارتی برای نوجوانان، جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان در کنار دریافت مدرک تحصیلی به منظور کسب مهارت‌های لازم متناسب با نیاز‌های جامعه در ورزش پهلوانی کشتی هست.

حسینی با بیان تبیین اهداف مدرسه عالی مهارتی کشتی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی و فنی جهت ورزشکاران و نیز مهارت افزایی جوانان مشتاق به ورزش کشتی از برنامه‌های اصلی این مدرسه عالی است.
 در پایان این مراسم با حکمی از سوی سیدمیرالله حسینی، جهان پهلوان بشیر باباجانزاده به عنوان رئیس مدرسه مهارتی تربیت بدنی و ورزش (کشتی) منصوب شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *