پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

۱۲۰۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه آب بابل تخصیص یافت

۱۲۰۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه آب بابل تخصیص یافت

    مدیرعامل آبفای کشور گفت: برای تکمیل پروژه تصفیه خانه آب بابل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که ۳۰۰ میلیارد تومان از سفر رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار مهر، اتابک جعفری ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف، تصفیه خانه فاضلاب بابل، طرح آبرسانی به بابلسر و مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی قائمشهر اظهار داشت: استان مازندران استانی با ظرفیت بالای گردشگری است و باید برای تأمین آب شرب این استان نگاه ویژه ای داشته باشیم در همین راستا در تأمین آب شرب شهرهای گروه الف پیشرفت خوبی حاصل شده و با تأمین اعتبارات لازم، مردم بسیاری از مزایای این طرح برخوردار شدند.

وی با اشاره به تکمیل تصفیه خانه آب بابل با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه گفت: این طرح مهم با ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور در دست اجراست که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در ادامه سخنانش با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب مازندران در اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی در قالب جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران در این بخش بسیار خوب عمل کرده و از میانگین کشوری بالاتر است در همین راستا مقرر شده روستاهایی که از این طرح جا ماندند پیگیری شوند.

وی افزود: همچنین آبرسانی به روستاهای حاشیه سدها هم از طریق خط انتقال شهرهای گروه الف پس از برآورد همکاران شرکت آبفا ی استان انجام شود.

جعفری در خصوص طرح‌های فاضلاب مازندران نیزگفت: اقدامات مناسبی در این بخش انجام شده و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از فاضلاب و سطح بالای آب زیرزمینی در استان مقرر شده از محل تهاتر نفت و فاینانس داخلی طرح‌های فاضلاب با برنامه ریزی منسجم انجام شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *