پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جدال جذاب رایکا بابل و ملوان در دربی شمال

در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال رایکا بابل عصر امروز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم ملوان انزلی است

پیروز قربانی سرمربی جوان تیم رایکا بابل که امسال چهارمین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند در اندیشه کسب دومین پیروزی در فصل جدید می‌باشد.

ریکا‌ها که در چند دیدار گذشته خود توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند با بازیکنان جوانی که در اختیار دارند با انگیزه‌تر از همیشه و با حفظ اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی باید مقابل تیم با پر ستاره ملوان انزلی قرار بگیرند که تا به این جای کار نتایج مطلوبی را نیز کسب کردند.

تیم ملوان با سرمربیگری مازیار زارع و با مدیریت پژمان نوری با به خدمت گرفتن چند بازیکن باتجربه و با کیفیت عزم خود را جزم کرده است تا به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند، به همین ترتیب انزلی چیان هم با انگیزه‌های فراوانی به مازندران سفر کرده تا با برتری در این دیدار، جایگاه خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

لازم بذکر است که تیم فوتبال رایکا بابل با ۵ امتیاز در جایگاه هفتم و تیم ملوان انزلی نیز با ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *