پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

نمایش «کلوچه‌های خدا» در بابل

نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده در بابل به روی صحنه می‌رود

     نمایش «کلوچه‌های خدا»  اثر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری است. این نمایش داستان بچه خرسی را روایت می‌کند که می‌خواهد برای تشکر از خدا به خاطر همه‌ زیبایی‌هایی که خلق کرده، هدیه‌ای ببرد اما نمی‌دانست چه‌طور این کار را انجام بدهد. او در این راه با کلاغی همسفر می‌شود و 

خبرگزاری آریا: این نمایش اقتباسی از کتاب «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی “کلر ژوبرت” از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.      
این اثر نمایشی؛ برنده 6 جایزه از بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان، در بخش‌های: جایزه ویژه هیات داوران – بهترین نویسنده – بهترین کارگردانی – بهترین بازیگر زن- بهترین بازیگر مرد و  بهترین موسیقی است و به عنوان یک نمایش فاخر می تواند به معرض دید کودکان، نوجوانان و عموم خانواده‌ها قرار گیرد.      
بر این اساس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بابل این نمایش را در 2 سانس: صبح ‌روزهای شنبه و یکشنبه 23و24 اردیبهشت ویژه دانش آموزان و سانس ویژه خانواده ها روز شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 17:30 تا 18:30 به روی صحنه می برد.          
علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط با شماره تماس 09117906351 ارتباط برقرار کنند و یا به صورت حضوری 20 دقیقه قبل از اجرای عموم به نشانی: بابل، دانشگاه علوم پزشکی، سالن آمفی تئاتر شهید شجاعیان، مراجعه نمایند

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *