پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بهرمندی بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان بندپی شهرستان بابل از برنامه‌های فرهنگی

بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان بندپی بابل، امسال از برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شدند

 

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس کمیته امداد بندپی بابل گفت: در ۹ ماهه اول سالجاری تعداد بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد از برنامه‌های آموزشی، تربیتی، مشاوره‌ای و اردویی جهت توانمند سازی فرهنگی، فکری و تقویت بنیه دینی و اعتقادی استفاده کردند.

احمد نیک پور افزود: ۴۴۸ نفر از این مددجویان در کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی شامل:حفظ عزت نفس، کنترل خشم، دوست یابی، مقابله با استرس، حل مسئله و آموزش حقوقی و مشاوره فردی شرکت کرده اند که ۹۰ درصد آن‌ها بانوان بوده اند.

نیک پور بیان داشت: ۹۶ نفر از مددجویان نیز جهت شرکت در جشنواره قرآنی باران وحی شناسایی و آماده سازی شده اند و ۳۸ نفر از خدمات کانون‌های فرهنگی سایر موسسات طرف قرار داد بهرمند گردیدند.

نیک پور گفت: در این مدت ۱۶۲ نفر نیز از برنامه‌های اردویی واحد فرهنگی استفاده کرده اند که ۹۱ نفر از این مددجویان به زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شدند.

وی بیان داشت: آموزش فاز سوم دختران طرح یاس ۳۰ تا ۴۰ سال به تعداد ۱۸ نفر به میزان ۴۹ ساعت در سرفصل‌های امداد و کمک‌های اولیه و مهارت‌های پایه داوطلبی در برابر مخاطرات باهمکاری هلال احمر بندپی برگزار شده است.

خاطر نشان می‌شود در منطقه بندپی بابل ۳۴۲۰ خانوار تحت حمایت قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *