پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

کمک ۳۰ میلیارد تومانی استانداری برای تکمیل بیمارستان نازایی فاطمه‌الزهرا(س)

کمک ۳۰ میلیارد تومانی استانداری برای تکمیل بیمارستان نازایی فاطمه‌الزهرا(س)

      رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با قدردانی از توجه استاندار مازندران به ارائه خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی بابل به استان‌های همجوار با اعتبارات شهرستانی، گفت: استاندار مازندران در بازدید اخیر از دانشگاه علوم پزشکی بابل مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان نازایی فاطمه‌الزهرا (س) و۱۵ میلیارد تومان برای خوابگاه دانشجویی این دانشگاه اختصاص داد.

ایسنا: سیدعلی مظفرپور امروز در مراسم گرامیداشت هفته استاد که در سالن کنفرانس بیمارستان آیت الله روحانی بابل برگزار شد، اظهار کرد: دانشکده دندانپزشکی، بیمارستان نازایی فاطمه‌الزهرا، مرکز ۱۰۰ تختخوابی دیالیز، نمایشگاه فرهنگی و سایر موارد از جمله پروژه‌های در دست اقدام دانشگاه علوم‌پزشکی بابل است.

وی افزود: پروژه‌های مرکز درمان تخصصی ناباروری فاطمه‌الزهرا(س) ۹۲ درصد، فاز دوم دانشکده دندانپزشکی با ۹۸ درصد، سالن نمایشگاه فرهنگی با ۹۷ درصد، سلامتکده طب سنتی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و به مجموعه فضاهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در صدد گسترش آموزش تخصصی و فوق تخصصی هستیم، یادآور شد: در هررشته‌ای که با کمبود استاد مواجه هستیم انتظار داریم تا اساتید با ما همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۱۴ رشته در دانشگاه داریم که می‌توانیم ارتقاء دهیم، یادآور شد: ۴۰ درصد بستری‌های ما از غرب استان پذیرش شدند، بدون اینکه سرانه استانی داشته باشیم پوشش درمانی داریم.

مظفرپور با اشاره به اینکه بخش داروسازی از نیازهای ضروری دانشگاه بوده که تاکنون محقق نشده است، گفت: امسال با همکاری نماینده مردم بابل در مجلس به طور جدی با دریافت امضای موافقت نامه از وزیر، پیگیر تحقق آن هستیم.

وی دستآوردهای اخذ شده این دانشگاه را مدیون تلاش و همت والای اساتید این دانشگاه برشمرد و افزود: باید نگاه‌ها به سمتی برود که این اساتید بیش از گذشته دیده شوند و مورد لطف قرار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، ادامه داد: این اساتید شاگرد اول‌های تمام دوران تحصیل هستند که نصف عمر خود را صرف علم آموزی کردند و امروز آنچه داریم به پاس خدمات این عزیزان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: افزایش تعداد دانشجویان پزشکی بدون فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب و فضای آموزشی کیفیت را کاهش می‌دهد و این ضربه به دانش و علم است.

مظفرپور خاطرنشان کرد: فضاهای منفی که اخیرا علیه پزشکان ایجاد شده نه تنها واقعی نیست بلکه به مردم  ضرر می‌رساند و این سبب می‌شود که پزشکان ما کارهای پرریسک انجام ندهند لذا بیش از اینکه به مسائل مادی پزشکان در مجلس توجه شود باید جایگاه مغفول شده این قشر علمی حمایت شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *