پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

آغاز‌ به‌کار نمایشگاه فروش پاییزه در بابل

رئیس اتاق اصناف بابل از آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در بابل خبر داد و گفت: محصولات این نمایشگاه در ۶۰ غرفه به مدت ۹ روز به شهروندان عرضه می‌شود.

 

مازنداصناف: رضا صادقی رئیس اتاق اصناف بابل در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز به کار نمایشگاه ملزومات دانش آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت: محصولات نمایشگاه در ۶۰ غرفه به مدت ۹ روز به شهروندان عرضه می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند هر روز تا ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰، نوشت افزار (لوازم التحریر)، کیف، کفش و ملزومات دانش آموزان، پوشاک و فرم مدارس را با کیفیت و قیمت مناسب از مرکز نمایشگاهی شهرستان بابل، دانشگاه نوشیروانی، جنب مصلی بزرگ شهرخریداری کنند.

رئیس کمسیون تولید وصادرات اتاق اصناف کشور از عرضه پوشاک و فرم مدارس با قیمت مناسب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵ غرفه برای پوشاک مدارس در نظر گرفته شده است و واحد‌های تولیدی برای عرضه مستقیم شرکت کرده اند.

رئیس اتاق اصناف بابل ادامه داد: محصولات نمایشگاه فروش پاییزه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

صادقی با بیان اینکه حضور تولید کننده‌ها در نمایشگاه و عرضه مستقیم میتواند یکی از عوامل حمایت از تولید کننده‌ها باشد؛ گفت: هدف اصلی این نمایشگاه برای دهک‌هایی است که تفاوت قیمت را در این نمایشگاه با فروشگاه‌های بیرون به خوبی لمس کنند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *