پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری در حیدرکلا بابل

احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری در حیدرکلا بابل

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: احداث استادیوم بزرگ ورزشی حیدرکلا از ضروریات است که در سال گذشته مطالعات اولیه طرح از سوی شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش انجام شد.

 خبرگزاری فارس؛ لیلا عرب فیروزجایی با اشاره به بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی استان اظهار کرد: زمین ورزشی حیدرکلا بابل در سال ۱۳۷۰ از سازمان زمین شهری بر اساس مستندات موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان به متراژ ۱۰ هکتار به اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل واگذار شد و در سال ۱۳۸۲ بزرگترین و تخصصی‌ترین سالن دوومیدانی استان در این زمین احداث گردید که در اختیار هیات دوومیدانی است.

وی افزود: این سالن از ابتدای احداث تاکنون میزبان مسابقات معتبر کشوری و بین‌المللی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل بیان کرد: مربیان اثرگذار این رشته در شهرستان آقایان مجید لامع و ولی اله آجیلی در این سالن آموزش داده و ورزشکاران و قهرمانان بنام بابلی چون آقایان کیوان قنبرزاده و مهران حسینی در این سالن تمرین می‌کنند.

عرب فیروزجایی خاطرنشان کرد: با پیگیری رئیس هیات دوومیدانی شهرستان و با همراهی حامیان و خیرین ورزشی برخی از مشکلات سالن رسیدگی و حل شده است.

وی افزود: طی بازدید وزیر ورزش و جوانان از این سالن و دیدار و گفت‌وگو با قهرمانان این رشته ورزشی مقرر گردید سالن مذکور تجهیز گردیده و کاستی‌های موجود در آن برطرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل ادامه داد: در بازدید از زمین ورزشی حیدرکلا با توجه به اینکه این زمین بزرگترین زمین ورزشی شهری بابل بوده و از آنجایی که ورزشگاه هفت تیر هم در مرکز شهر قرار دارد؛ به دلیل تردد و ترافیک و کمبود سرانه فضای ورزشی شهرستان، احداث استادیوم بزرگ ورزشی حیدرکلا از ضروریات است که در سال گذشته مطالعات اولیه طرح نیز از سوی شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش انجام شد.

عرب فیروزجایی بیان کرد: در این بازدید مقرر گردید کارگروهی در وزارت ورزش تشکیل و در خصوص ایجاد استادیوم ۱۵ هزار نفری تصمیمات مقتضی گرفته شود.

وی گفت: احداث فاز یک سکوی تماشاچیان مجموعه ورزشی هفت تیر در سال ۹۸ به اتمام رسیده است؛ فاز ۲ سکو که به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام مانده با قول مساعد وزیر جهت تامین اعتبار روند احداث آن اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل عنوان کرد: بازسازی چمن هفت تیر نیز از الویت‌های وزیر ورزش بوده است؛ البته برای بازسازی چمن در سال گذشته حدودا ۱۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص داده شد که جذب شده و برای ادامه روند اجرایی بازسازی چمن نیاز به اعتبار بیشتر که در سفر اخیر، وزیر ورزش توجه ویژه‌ای به این امر داشته است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *