پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

شوک سرمربی جدید دریای بابل در لیگ دسته یک

شوک سرمربی جدید دریای بابل در لیگ دسته یک جواب داد

     تیم دریای بابل نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور را با حضور سرمربی جدید خود موفق به کسب پیروزی با ارزش خانگی برابر تیم مدعی سایپا تهران شد.

ایسنا: تیم دریای بابل در هفته هفدهم و شروع بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که پس از وقفه‌ای حدود ۲۰ روزه، روز چهارشنبه از سر گرفته شد، با نتیجه یک برصفر مهمان مدعی خود تیم سایپا تهران را با شکست بدرقه کرد.

دراین دیدار که تیم دریای بابل دربیرون از خانه در ورزشگاه شهدای سیمرغ از تیم سایپا تهران میزبانی می‌کرد، درنخستین حضور «یونس گراییلی» مربی مازندرانی روی نیمکت خود که انگیزه‌های زیادی برای پیروزی و جداشدن از جمع تیم‌های پایین جدولی داشت، بازی را هجومی شروع کرد.

تلاش‌های تیم میزبان برای رسیدن به گل نخست و۳ امتیازی مسابقه کمتر از ۱۵ دقیقه طول نکشید که «معین قربانی» با پاس زیبای «سینا قنبرپور»موفق شد، دروازه نارنجی پوشان تهرانی را باز کند.

دو تیم در ادامه مسابقه نیز تلاش‌های نصفه و نیمه برای رسیدن به گل داشتند که در نهایت با تنها گل تیم میزبان راهی رختکن شدند.

شاگردان «محمد فکری» مازندرانی در تیم سایپا تهران که تا پیش از این بازی در رده دوم لیگ دسته حضور و از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شدند، در نیمه دوم مسابقه با وجود تلاش‌های زیاد نتوانسنتد بازی را به تساوی بکشانند و درنهایت با قبول چهارمین شکست این فصل خود رده دوم جدول را نیز از دست دادند.

تنها نماینده مازندران درمسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب پیروزی ۳ امتیازی برابر تیم مدعی سایپا تهران، صاحب چهارمین پیروزی این فصل خود شدند و با ۷ تساوی و۶ باخت با  ۱۹ امتیاز با صعود دو پله‌ای در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

تیم سایپا تهران هم با این شکست، با  ۲۹ امتیاز اندوخته گذشته و گل زده کمتر نسبت به تیم فجرسپاسی شیراز به رده سوم سقوط کرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *