پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بازداشت شرور تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس در بابل

بازداشت شرور تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع مامور پلیس، شروری که از سال 1393 تاکنون متواری بود حین درگیری با مردم زمینگیر شد . 

      خبرگزاری آریا: سرهنگ “محمدزمان شالیکار” در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی از ماموران انتظامی این شهرستان حین تردد در یکی از خیابان های اصلی متوجه درگیری با قمه توسط فردی شرور با مردم شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با توجه به این که نامبرده دارای 12 فقره شرارت خشن و از سال 1393 متواری بوده توسط مامور انتظامی این شهرستان شناسایی و در اقدامی عملیاتی از ناحیه دو پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زمینگیر شد .

سرهنگ شالیکار افزود: با بیان این که متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به افرادی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند هشدار داد که پلیس هرگز اجازه نخواهد داد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان این شهرستان را مختل کنند.

فرمانده انتظامی بابل، خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس الزامی است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *