پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل کلید خورد

بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل کلید خورد

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل خبرداد، بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل کلید خورد.

خبرگزاری آریا: دکترعزیززاده گرجی اظهار داشت؛ بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهرستان بابل با اعتبار اولیه 28 میلیارد تومان کلید خورد
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان بابل که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در دفتر فرماندار بابل برگزار شد اظهار داشت؛ جلسات متعددی در حوزه ورزش در شهرستان برگزار شد ولی در حوزه جوانان تاکنون اقدام صورت نگرفت.
وی با اشاره به اینکه در حوزه های فرهنگی برنامه های مناسبی برای شهرستان در حال تهیه می باشد افزود؛ از ورزش و جوانان هم می خواهیم سهم جوانان را هم در بسته های تحولی خود ببیند.
عزیززاده گرجی بیان داشت؛ آنچه که در جلسات گذشته در حوزه پروژه های ورزش و جوانان قول و قرار شد در مواردی هنوز محقق نشد.
فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه سرانه ورزشی شهرستان بابل وضعیت خوبی ندارد، بیان داشت؛ ما آمادگی داریم که کمک حال ورزش و جوانان در پیشبرد پروژه های این اداره در شهرستان باشیم.
وی گفت؛ سالن ورزشی گتاب که از مصوبات سفر ریاست جمهوری می باشد از جمله پروژه های است که اگر اهتمامی بود تاکنون افتتاح می شد و امیدواریم سازوکاری برای تکمیل این پروژه صورت بگیرد تا بزودی شاهد به بهره برداری رسیدن این مجموعه ورزشی باشیم.
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در ادامه از آغاز بازسازی اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهدای هفتم تیر که از مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز می باشد در روزهای آینده خبر داد و افزود؛ برآورد اولیه این پروژه 28 میلیارد تومان است.
دکتر عزیززاده گرجی با اشاره به حمایت های ویژه استاندار محترم در اجرای این پروژه ورزشی در بابل گفت؛ برای آغاز بازسازی ورزشگاه هفتم تیر حدود 15 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته تا پروژه در کمترین زمان به بهره برداری برسد.
وی با تقدیر از اقدامات مدیرکل ورزش و جوانان در اجرای پروژه های ورزشی شهرستان بابل افزود؛ امیدواریم روند اجرای 10 پروژه دیگر ورزشی در شهرستان نیز باپیگیری و نگاه حمایتی اداره کل مورد بهره برداری قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *