پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

دریای بابل، فاتح نبرد شمالی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

دریای بابل، فاتح نبرد شمالی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

     تیم دریای بابل در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در نبرد شمالی‌ها موفق به شکست تیم شهرداری آستارا شد.

 

ایسنا: تیم دریای بابل شنبه شب دربازی که از هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای هفت تیر این شهر میزبان تیم شهرداری آستارا بود، میهمان خود را با نتیجه ۲ برصفر شکست داد و ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

بابلی‌ها که بعد دو تساوی بیرون از خانه در سال ۱۴۰۱ به دنبال کسب نخستین پیروزی درسال جدید بودند، بازی را با حمایت اندک تماشاگران خود هجومی شروع کردند.

شاگردان “یونس گرائیلی” درتیم دریای بابل برای رسیدن به گل نخست مسابقه، ۲۳ دقیقه انتظار کشیدن و با فرصت طلبی “مهرداد حبیبی” دروازه تیم شهرداری آستارا را بازکردند تا شادی به اردوگاه این تیم برگردد.

هرچند یاران “محسن بنگر” مربی نوشهری تیم شهرداری آستارا درنیمه نخست مسابقه چند موقعیت روی دروازه تیم دریای بابل ایجاد کردند، اما با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت تا نیمه نخست با برتری یک گله تیم میزبان به پایان برسد.

درنیمه دوم مسابقه که دوتیم برای فرار از جمع تیم‌های انتهای جدولی لیگ دسته یک، انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی دراین بازی که داشتند، موقعیت‌های نصف و نیمه روی دروازه یکدیگرطراحی کردند، که منجر به ایجاد موقعیت خطرناک نشد.

بابلی‌ها که برای حفظ برتری یک گله‌شان و تثبیت پیروزی، مدیریت میانی بازی را دراختیار گرفتند، بهتر ازحریف آستارایی خود بازی را پیش بردند و در دقیقه ۷۳ مسابقه توسط ” معین قربانی” دومین گل خود را وارد دروازه تیم شهرداری کردند تا درآستانه پیروزی مهم این هفته قرار بگیرند.

درادامه این مسابقه شاگردان بنگر با وجود موقعیت‌هایی که روی دروازه تیم دریا ایجاد کردند، منجر به گل نشد تا این مسابقه حساس با پیروزی ۲ برصفر تیم دریای بابل خاتمه یابد تا دست شهرداری چی‌ها از کسب حداقل امتیاز نیز کوتاه بماند.

 تیم دریای بابل با کسب ۳ امتیاز بازی حساس مقابل شهرداری آستارا ۳۱ امتیازی شد و درپایان هفته بیست ونهم این مسابقات با یک بازی کمتر به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

تیم شهرداری آستارا هم با قبول این شکست با ۲۵ امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند تا بیش از گذشته درموقعیت خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *