پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
پینگ پنگ

برپایی اردوی تیم ملی تنیس‌ روی میز در بابل

 اردوی تیم ملی تنیس روز میز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره جنوبی در بابل تا ۱۸ مراد در بابل در حال برگزاری است.

ایرنا: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در بابل تصریح کرد: پنج ملی پوش به بازی‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعزام می‌شوند. جمیل لطف‌الله نسبی ادامه داد: اردوی تیم ملی روی میز کشور با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی مازندران به میزبانی بابل برپا شد.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی تنیس روی میز که از دوم مردادماه در بابل آغاز شد تا ۱۸ مرداد ماه در این شهر ادامه خواهد داشت. سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: بعد از پایان اردوی تیم ملی پنج بازیکن به مسابقات بازی‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعزام می‌شوند.

لطف الله نسبی گفت: بازی‌های قهرمانی آسیا از ۱۲ تا ۱۹ شهریور ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود و امیدواریم تیم اعزامی ایران نتایج خوبی در این دوره از مسابقات کسب کند.

وی با بیان اینکه در دوره قبل بازی‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران رتبه پنجم را از آن خود کرد، بیان داشت: بهترین بازیکنان تنیس روی میز جهان در آسیا بازی می‌کنند و پیش‌بینی این دوره از مسابقات سخت است.

این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوب بازیکنان تنیس روی میز بابل ضرورت دارد در این شهرستان یک کمپ تمرینی خوب احداث شود تا ملی‌پوشان تمامی مراحل تمرین و استراحت خود را در این کمپ سپری کنند.

پرورش استعدادهای تنیس روی میز در بابل

رئیس هیات تنیس روی میز مازندران گفت: بابل به عنوان پایتخت تنیس روی میز کشور پدیده‌های جدیدی همانند نوشاد و نیما عالمیان به عرصه ملی تحویل خواهد داد. رضا حبیب نژاد افزود: در حال حاضر مازندران به خصوص بابل در رده‌های مختلف سنی در رشته‌ تنیس روی میز ملی‌پوش دارد که این امر پشتوانه مطلوبی برای این رشته ورزشی در سطح ملی خواهد بود.

حبیب نژاد تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان تنیس روی میز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح ملی بازی می کنند که در آینده نزدیک به تیم ملی بزرگسالان خواهند رسید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *