پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل به کجا رسید؟

فرماندار بابل گفت : در جهت شتاب بخشیدن به فرایند بازسازی و حرفه ای شدن چمن ورزشگاه هفت تیر بابل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای این طرح تخصیص یافت.

 

ایرنا: قاسم عزیززاده گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: این اعتبار از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بابل به این طرح مهم و زیرساختی ورزش بابل تخصیص یافته است. وی گفت: طرح بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل از مصوبات سفر هیات دولت به مازندران است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح تخصیص یافته است.

فرماندار بابل ادامه داد: از مجموع اعتبار تخصیص یافته ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه سفر هیات دولت و ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این طرح اختصاص یافته است.

فرایند تکمیل بازسازی خوب است

فرماندار بابل ادامه داد : فرایند بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل بسیار رضایت بخش است و عملکرد پیمانکار قابل قدرشناسی است. وی بیان کرد: فرایند حرفه ای شدن چمن ورزشگاه هفت تیر بابل طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در حال تکمیل است.

این مقام مسوول ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه چمن حرفه‌ای ورزشگاه هفت تیر بابل باید طبق فرایند کارشناسی پیش برود تلاش می شود تا پایان شهریور این طرح به افتتاح نزدیک شود.

تکمیل فاز دوم سکوی تماشاگران دستور کار

فرماندار بابل ادامه داد: بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل فقط منوط به چمن آن نمی‌شود و تکمیل فاز دوم سکوی تماشاگران هم به مرحله اجرا در می‌آید. وی گفت : فاز دوم سکوی تماشاگران که پی ریزی آن انجام شده و نیمه کاره رها شده تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار بابل اظهار داشت : با توجه به ظرفیت خوب فوتبال بابل که بازیکنان این شهر در لیگ برتر و تیم ملی حرفی برای گفتن دارند ورزشگاه هفته تیر باید در شأن بازیکنان و مردم این شهر بازسازی شود.

ورزشگاه هفت تیر هنگام آغاز طرح توسعه فاز نخست چهار هزار صندلی داشت که در این طرح ۲ هزار صندلی به آن اضافه شد تا بتواند فضای بیشتری برای فوتبال دوستان بزرگ ترین شهرستان مازندران فراهم کند.

این طرح طبق گفته مسوولان وقت ۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۲ هزار متر مربع فضا برای نصب صندلی های جدید، اتاق رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق مربی، اتاق داوران و ناظر فدراسیون در ضلع غربی اضافه کرد. براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود طرح توسعه و تجهیز فاز دوم به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ضلع شمالی ورزشگاه اجرایی شود تا بتواند تعداد صندلی های آن را به ۱۰ هزار عدد برساند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *