پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر گتاب بابل

مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر گتاب بابل برگزار شد.

      عضو مجلس خبرگان رهبری: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه طرح‌ریزی کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه طرح‌ریزی کرد و آن را به منصه ظهور رساند.آیت اله توکل افزود: امام خمینی (ره) اندیشمند و خداشناسی منحصر به فرد بود که با تبیین نظریه ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه بنا نهاد. وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل نظام اسلامی به جهانیان نشان داد که اسلام دین جامع و کاملی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دیدگاه حضرت امام (ره) اتحاد شیعه و سنی از جایگاه والایی برخوردار بود. آیت اله توکل تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانست با انقلاب خود برای مسلمانان جهان هویت ایجاد کند و امروز ما می‌بینیم که وقتی نام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) برده می‌شود، لرزه بر اندام مستکبران می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ارزش‌های دینی و اسلامی را با مجاهدت و تلاش خود دوباره احیاء کرد، گفت: امام خمینی (ره) در احیای ارزش‌های دینی از جمله نماز، روزه، عاشورا و آیین‌های دینی و مذهبی نقش کلیدی و بسیار مهمی داشت. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تا همیشه تاریخ در اذهان ملت مبارز و انقلابی ایران زنده است، گفت: شخصیت ممتاز و الهی امام خمینی (ره) منشأ برکات بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بوده است. وی با تاکید بر ضرورت تمسک به سیره و معنویت امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف و تعالی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اندیشه و سبک زندگی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین راهنما و الگو برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

آیت اله توکل با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم شریف و مظلوم ایران عزت و اقتدار بخشید، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با رهبری و هدایت پیامبرگونه نهضت اسلامی، ملت ایران را از چنگ استبداد ستم‌شاهی، استعمار بیگانگان و استکبار جهانی رها کرد. وی با اشاره به اینکه ملت ایران، استقلال، آزادی و حیات طیبه خود را مدیون تدبیر و درایت امامین انقلاب اسلامی است، گفت: نهضت اسلامی ملت انقلابی و مبارز ایران با انتخاب شایسته و پسندیده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به جانشینی معمار کبیر انقلاب اسلامی، با قوت و اقتدار تداوم یافته است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *