پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جلسه تدوین بسته تحولی فرهنگی شهرستان بابل تشکیل شد

جلسه تدوین بسته تحولی فرهنگی شهرستان بابل تشکیل شد

      جلسه تدوین بسته تحولی فرهنگی شهرستان بابل تشکیل شد و مدیران دستگاه‌های فرهنگی شهرستان به ارائه بسته های پیشنهادی خود پرداختند.       

خبرگزاری آریا: دکترقاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی متنوعی است که این یک حُسن است و نیروهای فعال فرهنگی در شهرستان به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند.  
فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت اقدام مشترک و هماهنگ بین دستگاه‌های اجرایی متولی فرهنگ در شهرستان مورد نظر ما می باشد.     
عزیززاده گرجی گفت: با توجه به اینکه ذائقه محله به محله نسبت به مسائل فرهنگی متفاوت است,دستگاهای دولتی در شهرستان باید خودشان ایده تولید کنند وخلق اندیشه و فکرداشته باشند  زیرا اگردر حوزه فرهنگی غیر از این باشد ، هیچ فایده ای ندارد.
وی افزود مجموعه های فعال مردمی در این شهر در حال فعالیت می باشند و به‌مراتب حجم کار و جدیت و پای کار بودن آنها از ما دولتی ها بیشتر است.     
عزیززاده گرجی  بیان داشت در سال 1402 بنابراین است که نگاه جدید و تحولی نسبت به حوزه کاری خودمان داشته باشیم و فرمایشات  رهبری و رئیس‌جمهور مکرراً این است.     
فرمانداربابل در پایان گفت‌ اگر قرار است اتفاقی بیفتد اول باید در خود ما مدیران تحولی صورت بگیرد، نمی شود دیگران را بسازیم ولی خودمان خود ساخته نشده باشیم.       
وی با اشاره به اینکه حتماً باید یک تحول در نگرش ما در موضوعات اتفاق بیفتد، افزود؛ تحول یک انگیزه درونی می خواهد تا نوع نگاه ما به مسائل و زاویه دید مان تغییر نکند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *