پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تخریب و سرقت تابلوها و علائم ترافیکی یکی از مشکلات شهرداری بابل

مدیرترافیک شهرداری بابل گفت: تخریب و سرقت تابلوها و علائم ترافیکی در معابر و سطح شهر یکی از مشکلات عمده واحد ترافیک شهرداری بابل است.

خبرگزاری آریا: به نقل ازروابط عمومی شهرداری بابل، جابراکبری با اشاره به سرقت تابلوها و تجهیزات و علائم رانندگی و راهنمایی گفت: سرقت تابلوها علاوه بر هزینه مالی زیادی که بر سازمان تحمیل می‌کند از جنبه ایمنی نیز مشکل‌آفرین است.
وی افزود: بطور مثال فقدان تابلوهای مربوط به مرز سرعت یا تابلوهای اعلام خطر، باعث کاهش دید رانندگان در شب و در نتیجه موجب خطرات جبران ناپذیری می‌شود.     
مدیرواحد ترافیک شهرداری بابل خاطرنشان کرد: بیش از هزار و صد عدد تابلو و علائم ترافیکی در سطح شهر بالاخص معابر اصلی با تجهیزاتی شامل چراغ چشمک‌زن سولار، چشم‌گربه‌ای، استوانه ایمنی و دیگر علایم مورد نیاز از ابتدای سالجاری تاکنون جهت ایمن سازی محورهای پرخطر تهیه و نصب شده است.      
وی با ابراز تأسف از افزایش سرقت تابلوها و علائم ترافیکی خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد زیادی از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی تخریب و به سرقت رفته است که این امر موجب نا ایمن شدن معابر می‌گردد و می تواند جان انسانها را به خطر اندازد.       
وی در خصوص تخریب تابلوها ابراز کرد: آنچه حائز اهمیت بوده و باید از سوی شهروندان بیشتر مورد توجه قرار گیرد، نگهداری علائم و تجهیزات ترافیکی است، زیرا بخش اعظمی از هزینه‌ها به منظور تعمیر علائم و تجهیزات ترافیکی که بسیاری از آنان توسط برخی افراد دچار خسارت شده‌اند، صرف می‌شود.      
مدیر واحد ترافیک شهرداری بابل در پایان نیز گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری علائم و تجهیزات ترافیکی که برای ایمنی آنان در سطح شهر نصب شده کمال دقت را داشته و در صورت مشاهده هرگونه نقص و خرابی و مراتب را بصورت تلفنی با سامانه 137 شهرداری بابل گزارش نمایند، و یا در صورت مشاهده سرقت علائم و تجهیزات ترافیکی در راستای مسئولیت شهروندی با پلیس 110 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *