پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بهره مندی ۷۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی با اجرای مجتمع شیاده بابل

بهره مندی ۷۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی با اجرای مجتمع شیاده بابل

      مدیر امور آبفا بابل گفت: با اجرای پروژه مجتمع آبرسانی شیاده ۷۰۰ خانوار ۱۱ روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار بهره مند خواهند شد.

خبرگزاری موج مازندران: مهدی حسن پور اعتبار تخصیص یافته برای مجتمع آبرسانی شیاده را ۲۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون عملیاتی شامل اجرای ۸ هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال، تکمیل ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۴۰۰ متر مکعب و حفر یک حلقه چاه با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این مجتمع آبرسانی ۸ هزار متر خطوط انتقال، ساخت دو مخزن ذخیره به حجم ۶۰۰ متر مکعب، تجهیز یک واحد ایستگاه پمپاژ،حفر و تجهیز یک حلقه چاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب بابل با اشاره به اجرای شبکه توزیع در روستاهای تحت پوشش مجتمع شیاده گفت: با مشارکت دهیاری روستاها ۷۷۰۰ متر لوله گذاری در معابر اصلی و فرعی اجراء شده و امیدواریم با تکمیل این مجتمع آبرسانی ۱۱ روستای شیاده بالا-شیاده پایین(شیاده سادات)- تیرنگ سی- کامی کلا-فریدونکلا-انجیلک-پلنگ دره همچنین افراچال-بالاولیک-شهنه پشته-خرابه خشرودپی و نیز یک آبادی تحت عنوان کت نو از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *