پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

به راه افتادن دوباره قطار مرگ‌های کرونایی در بابل و مازندران

به راه افتادن دوباره قطار مرگ‌های کرونایی در بابل و مازندران

    یک هم استانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند، و یک بیمار هم در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

بستری هفت بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۷ نفر ترخیص شدند. او افزود: ۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
غلامی گفت: ۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند. او افزود: شبانه روز گذشته یک هم شهری بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.

بستری ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری و ۵ بیمار هم ترخیص شدند. او افزود: در حال حاضر ۱۳بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری است.
مظفر پور با بیان اینکه یک بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *