پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

تساوی چادرملو اردکان و دریا بابل

چادرملو اردکان ۰ – دریا بابل ۰

لیگ یک/ پنالتی جنجالی در دقیقه ۹۰ مهار شد

     چادرملو و دریا در روزی که شاگردان سعید اخباری در دقیقه ۹۰ پنالتی از دست دادند به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ ازادگان، چادرملو اردکان میزبان دریا کاسپین بابل بود. چادرملو پیش از این مسابقه با سی امتیاز در رده هشتم قرار داشت و امیدوار بود با کسب سه امتیاز رتبه خود را در نیمه اول جدول بهبود ببخشد.

از طرف دیگر دریا بابل که بیست و یک امتیازی بود در اندیشه کسب حداقل امتیاز از حریف خود بود و اصلا دلش نمی‌خواست دست خالی زمین را ترک کند. این بازی در نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید و در شرایطی که بازی در نیمه دوم هم با نتیجه مساوی در جریان بود اعلام‌ پنالتی به سود چادرملو باعث تنش شد.

پس از اعلام پنالتی به نفع چادرملو اردکان چندین نفر از کادر فنی و سرپرست تیم دریا بابل در اعتراض به این تصمیم وارد زمین مسابقه شدند و بازی حدود ده دقیقه از جریان افتاد، اما در نهایت نظر داور تغییر نکرد و چادرملو صاحب بخت عالی برای جلو افتادن بود.

این پنالتی جنجالی اما توسط دروازه‌بان دریا مهار شد. وحید اصغرزاده دروازه‌بان دریا کاسپین بابل پنالتی امید سام کن، مدافع چادرملو را مهار کرد تا شادی به اردوی بابلی‌ها بیاید و شاگردان سعید اخباری در دقیقه ۸۹ بابت این فرصت از دست رفته بهت‌زده شوند.

در نهایت در وقت‌های اضافه بازی هم گلی به ثمر نرسید و مسابقه با نتیجه بدون گل پایان یافت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *