پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فرماندار بابل: واژه “جوانان” از بدنه اداره کل ورزش و جوانان مازندران حذف شود

فرماندار بابل:

واژه “جوانان” از بدنه اداره کل ورزش و جوانان مازندران حذف شود

ایسنا: فرماندار بابل با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حوزه جوانان عملکرد قابل قبولی ندارد، گفت: واژه جوانان از بدنه اداره کل ورزش و جوانان برداشته شود.

قاسم عزیززاده گرجی با گلایه از اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه ستاد تسهیل امور جوانان شهرستان بابل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان افزود: مقام معظم رهبری نقش جوان را تمدن ساز در جامعه اسلامی می‌دانند.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: در طول ۴۴ سال انقلاب هر جا به جوانان اعتماد کردیم کارهای موثری انجام شد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه همین جوانان، جنگ تحمیلی ۸ ساله را اداره کردند، گفت: بخشی از آسیب‌های امروز فاصله گرفتن از نیروی‌های جوان است.

این مقام مسئول یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان فضا را برای حضور جوانان فراهم کنند و در تقویت نسل جوان و میدان‌داری آنها اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

عزیززاده گرجی در ادامه با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حوزه جوانان گفت: متاسفانه فکر می‌کنیم با تغییر ساختارها مشکل جوانان حل می‌شود.

فرماندار بابل با بیان اینکه واژه “جوانان” از تابلو اداره کل ورزش و جوانان مازندران برداشته شود، افزود: اداره کل در حوزه جوانان باید پاسخگو باشد که چه اقداماتی در این حوزه انجام داده است.

وی گفت: رویکرد دولت سیزدهم میدان دادن به جوانان است ولی متاسفانه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران در حوزه جوانان برنامه‌ای وجود ندارد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *