پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ثبت چهارمین باخت پیاپی دریای بابل

ثبت چهارمین باخت پیاپی دریای بابل

     تیم دریای بابل در چهارمین بازی خود در لیگ دسته یک مغلوب مهمانش استقلال خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با چهارمین شکست پیاپی برای نماینده بابل همراه بود.

تیم دریای بابل از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم استقلال خوزستان بود که در پایان نتیجه را  ۱ بر ۰ به حریف جنوبی واگذار کرد. تنها گل این بازی را علی وزیری پناه در دقیقه ۴۹ وارد دروازه دریا کرد.

با این شکست وضعیت شاگردان وحید بیاتلو در تیم دریا بابل بیش از پیش بحرانی شد و این تیم هنوز نتوانسته حتی یک امتیاز برای خود جمع آوری کند.دریا بابل پس از شکست خانگی هفته گذشته بار دیگر  در خانه به مصاف استقلال خوزستان رفت که همچنان در حسرت پیروزی ماند.
اما در آن سوی میدان سیروس پورموسوی و شاگردانش با ۳ تساوی متوالی و کسب ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار داشتند که با توجه به هزینه‌های انجام گرفته و حضور بازیکنان و یک مربی کاربلد، نمی‌توانست نتیجه خوبی برای این تیم باشد.
شاگردان پورموسوی با این که مهمان بودند، اما تنها برای پیروزی به میدان رفتند و هر نتیجه‌ای غیر از کسب سه امتیاز برای آن‌ها ارزشی نداشت.

 

تیم دریای بابل به همراه تیم امید وحدت مشهد تنها تیم هایی هستند که پس از گذشت ۴ هفته از لیگ دسته یک بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *