پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

راه‌اندازی زورخانه در زندان بابل

راه‌اندازی زورخانه در زندان بابل

رئیس‌ اداره‌ زندان‌ شهرستان‌ بابل‌ از راه‌اندازی‌ زورخانه‌ و تجهیز ورزشگاه‌ زندان‌ به‌ امکانات‌ و لوازم موردنیاز ورزش‌های‌ زورخانه‌ای‌ خبرداد.

خبرگزاری فارس؛ باشگاه ورزشی زندان بابل به‌عنوان اولین ورزشگاه زندان‌های استان مازندران به امکانات و لوازم ورزش‌های زورخانه‌ای تجهیز شد و مراسم راه‌اندازی زورخانه با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران استانی و شهرستانی و پهلوان مصطفی حیدریان از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در استان مازندران به‌طور رسمی در این زندان برگزار شد.

رئیس‌اداره‌ زندان‌ شهرستان‌ بابل‌ در این مراسم اظهار کرد: شرکت در ورزش‌های زورخانه ای فرصت مغتنمی است تا بتوانیم با تربیت جسم و نهادینه کردن مرام پهلوانی و جوانمردی در وجودمان راه درست زندگی را انتخاب کنیم.

مهدی‌شریعت‌نژاد افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با نام خدا و ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) پیوند خورده و ترویج هر چه بیشتر این ورزش در بین زندانیان می‌تواند در زمینه‌های اخلاقی، فرهنگی و تربیتی فضای ورزشی را در زندان‌های استان تغییر و به سمت و سوی اهداف سازمانی سوق دهد.

رئیس‌اداره‌ زندان‌ شهرستان‌ بابل‌ بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا زندانیان علاقه‌مند بتوانند از آموزش‌های دوره‌های مرتبط استفاده کنند.

شریعت‌نژاد گفت: با رایزنی‌های انجام شده مصطفی حیدریان دارنده رتبه‌های متعدد جهانی و کشوری به‌منظور آموزش زندانیان دست‌کم هر هفته دو جلسه در زندان حاضر شده و به علاقه‌مندان آموزش‌های لازم را ارائه خواهد داد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *