پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جشنواره بینوکاپ در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

جشنواره بینوکاپ در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

      جشنواره نوآوری و کسب‌ و کار نوشیروانی (بینوکاپ) ” در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

خبرگزاری صدا و سیما، جشنواره نوآوری و کسب‌و کار نوشیروانی (بینوکاپ) “با هدف کمک به فناوران ایده پرداز و کسب مهارت دانش محور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد
۱۰۷ ایده کسب و کار از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۱۷ ایده برتر و هشت طرح کسب و کار به مرحله پایانی جشنواره راه پیدا کردند.
این جشنواره به مدت سه روز دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.
این جشنواره شبکه ارتباطی ایده پردازان، نوآوران، فناوران و کسب‌وکار‌های نوپا با مشارکت بازیگران، حامیان و دوست­داران فضای استارتاپی و فناورانه استانی و ملی است.
مجموعه بینوکاپ، تلاشی است برای تسهیل مسیر ایده تا کسب‌وکار، بومی‌­سازی دانش مرتبط با فعالیت­‌های نوآورانه در حوزه فناوری‌های نوین و اشتراک تجربیات کسب و کار‌های نوپا. بینوکاپ از بخش­‌های متفاوتی، چون جشنواره، رویداد بینولانژ، کارگاه­‌های عملی توسعه ایده و طرح کسب‌وکار و جلسات تعاملی و چالشی با مربیان کسب و کار و سرمایه‌گذاران تشکیل شده است.
همچنین این جشنواره بستری برای ارائه دستاورد‌های فنی و پژوهشی دانشجویان، اساتید، دانش‌­­آموختگان دانشگاه‏­‌ها، کارآفرینان، و صاحبان ایده‌­‏های کسب و کار است.
در کنار ارائه این دستاوردها، این جشنواره تلاش می‌­کند، بستری برای طرح نیازمندی‌های نوآورانه و فناورانه صنعت در زیست­‌بوم استارتاپی و فناورانه استان فراهم کند. این بستر می‌تواند فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌­گذاری­‌های صنعتی در بخش کسب و کار‌های دانش­بنیان فراهم کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *