پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

حضور ۱۰ تیم در رویداد نوآوری صنایع خلاق بابل

حضور ۱۰ تیم در رویداد نوآوری صنایع خلاق بابل

      مدیر تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری اختتامیه اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق، مد و پوشاک در بابل با حضور ۱۰ تیم از فعالین و دانشجویان این حوزه به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌‌ای بابل، خبر داد.

 جهاد دانشگاهی مازندران: دکتر رمضان مهدی‌زاده، مدیر تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران در اولین رویداد فناوری صنایع خلاق که با همکاری و مشارکت موسسه مد و لباس آیکان و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بابل، برگزار شد، گفت: اولین رویداد فناوری صنایع خلاق، با حضور فعالین و دانشجویان حوزه مد و پوشاک مازندران و استان های همدان، اردبیل و قزوین در قالب 10 تیم برگزار شد.
وی افزود: در این رویداد، که هدف از برگزاری آن توانمندسازی و ایجاد تیم‌های خلاق طراحی مد و لباس بود، ایده‌های محوری جهت مشاغل مکانیکی، فنی، تاسیساتی، آموزشی، خدمه پرواز، گردشگری، صداو سیما، صنایع غذایی و آرایشگری ارائه  و تولید شد.
مهدی‌زاده تصریح کرد: در این رویداد شرکت کنندگان طی سه روز از کارگاه‌های آموزشی؛ دیجیتال مارکتینگ و خلق برند، جایگاه رنگ در برندینگ کسب و کار پوشاک، اسکیچ در طراحی لباس، نقش استایلینگ در برندینگ، آموزش پرتفولیو طراحی لباس و نقش آن در راه‌اندازی کسب و کار پوشاک، بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: هنرمندان طراح در وقت عصر  با حضور در کارگاه طراحی و دوخت با هدایت و راهنمایی منتورها و اساتید فن توانستند تا عصر جمعه لباس مشاغل مورد نظرشان را با ویژگی‌های نوآورانه به تولید برسانند.
مدیر تجاری سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: در اختتامیه این رویداد داوری اولیه از البسه دوخته شده با  حضور داوران مجرب حوزه طراحی، مد و پوشاک برگزار  و مقرر شد تا گروه‌های برتر  در نمایشگاه فن‌بازار پوشاک مشاغل که روزهای سوم تا پنجم خردادماه در آمل برگزار می‌شود، معرفی شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تجاری سازی از اهداف این نوع رویدادها است  تعدادی از تیم‌ها موفق به مذاکره و متقاعد سازی صاحبان کسب وکارهای صنعتی و صنفی جهت تولید لباس کار آنان شدند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *