پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فرماندار بابل: حل معضل پسماند با بودجه های شهری و استانی ممکن نیست

حل معضل پسماند با بودجه های شهری و استانی ممکن نیست

     فرماندار بابل با بیان اینکه معضل پسماند با بودجه های شهری و استانی قابل حل نیست، خواستار تلاش و ورود شوراها برای رفع این معضل شد.

 

خبرگزاری مهر: قاسم عزیززاده گرجی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های شهرستان بابل ضمن گرامیداشت روز شورا اظهار داشت: هدف از تشکیل شوراها شرکت دادن مردم در اداره امورات مردمی بوده است تا از پایین‌ترین سطح جامعه تا بالاترین سطح آن نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: تعامل مردم با شوراها باید افزایش یابد زیرا شوراها ظرفیت بی‌بدیلی هستند که می‌توانند مشکلات مردم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف را حل کنند.

وی تصریح کرد: شوراها باید شیوه مدیریت خود را تغییر دهند و باید از ظرفیت مردمی در امور مدیریت روستایی و شهری بهره بگیرند زیرا هرجا که کار به دست مردم سپرده شده و آن‌ها وارد میدان شدند کار به درستی پیش رفته است و مدیریت با مشارکت اجتماعی شیوه مرسوم و موفقی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود.

فرماندار بابل عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان پیگیر خواسته‌ها و مطالبه‌های به حق مردم باشند.

گرجی ادامه داد: مشکلات مردم نباید در گرو عدم تعامل شوراها با دستگاه‌ها و همچنین در تنش بین اعضای شورا با یکدیگر بر روی زمین بماند و دغدغه‌ها و مطالبات همه مردم باید در دستور کار اعضای شوراها قرار بگیرد، در صورتی که شوراهای ما فضا را سیاسی و قومیتی کنند هرگز نمی‌توانند گامی رو به جلو بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باعث پیشرفت مناطق می‌شود و شوراها باید نسبت به اقدامات خود اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرستان بابل در پایان سخنانش با اشاره به معضلاتی نظیر مشکل پسماند و زباله اظهار داشت: حل برخی از مشکلات عزم و همت شوراها را می‌طلبد که با بودجه‌های شهری و استانی قابل حل نیست.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *