پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

رونمایی از اولین مینی‌تراکتور ساخته شده در بابل

رونمایی از اولین مینی‌تراکتور ساخته شده در بابل

     مینی تراکتور چند منظوره با طراحی کاملا ایرانی که در شهرستان بابل ساخته شده بود رونمایی گردید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی نمایشگاهی شامل ماشین آلات، نهاده‌های زراعی و دامی، طیور و امور زیربنایی کشاورزی در شهرستان بابل برپا گردید.

آهنگری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تولیدات صنعت‌گران و شرکت‌ها به مسئولین و مدیران ستادی استان و شهرستان بود و تلاش شد از ظرفیت‌های فراوان بهره‌برداران و روستاییان نیز در این نمایشگاه استفاده شود.

او افزود: دهیاران و بخشداران در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند و با تولیدات و کارفرمایان شهرستان آشنا شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل ادامه داد: حضور روسای بانک‌ها در این نمایشگاه هم اقدام خوبی بود که سبب شد تولیدکنندگان موانعی که در مسیر تولید دارند را با متولیان بانک در میان بگذارند.

آهنگری گفت: یکی از مهمترین اتفاقات این نمایشگاه رونمایی از اولین مینی تراکتور کشاورزی بود که در شهرستان بابل ساخته شده است و  همه ادوات کشاورزی برای کاشت، داشت و برداشت محصول در زمین‌های آبی و دیم بر روی این مینی تراکتور نصب می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: با توجه به اینکه این مینی تراکتور در این شهرستان تولید شده است خدمات پس از فروش این محصول و پشتیبانی از آن نیز بخوبی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *