پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ورود تکنولوژی 5G همراه اول به بابل و چند شهر استان

تکنولوژی 5G به بابل و چند شهر مازندران رسید

     مدیرکل مخابرات منطقه مازندران از ورود تکنولوژی 5G همراه اول به استان تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: نوروزی با بیان اینکه با اجرای فیبر نوری در۱۸۳ نقطه از سایت‌های همراه اول بستر زیرساختی واگذاری تکنولوژی ۴G و ۵G مهیا شد، گفت: تکنولوژی ۵G در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و کلارآباد تا پایان سال راه اندازی می‌شود.

او افزود: طبق برنامه زمانبندی کلیه سایت‌های همراه اول در شهرستان‌های ساری و بابل به تکنولوژی ۴G و TD.LTD مجهز می‌شوند، همچنین با عنایت به ضرورت پوشش ارتباطی سراسر استان تعداد هفتاد سایت همراه اول در ظرف ماه‌های جاری در استان راه اندازی می‌شود.

مدیرکل مخابرات منطقه مازندران درباره سهولت در دریافت پهنای باند گفت: به منظور گسترش خدمات نوین ارتباطی باند پهن، ایجاد عدالت در حوزه ارتباطات، پایه گذاری اقتصاد دیجیتال و نهایتاً در راستای تحقق استان دیجیتال علاوه بر اجرای ۶۷۰ کیلومتر فیبرنوری از محل USO با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان بابل مجوز اجرای ۴۷۰ کیلومتر فیبر نوری از محل USO در سفر ریاست محترم جمهوری عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز آغاز شد.

نوروزی در ادامه به برنامه‌های پیش رو در استان اشاره و بیان کرد: توزیع متوازن امکانات ارتباطی در استان از برنامه‌های پیش روی مخابرات منطقه مازندران می‌باشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *