پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

گره مشکلات آخرین بازمانده سینماهای خصوصی بابل در مسیر بازشدن

گره مشکلات آخرین بازمانده سینماهای خصوصی بابل در مسیر بازشدن

     گره مشکلات سینما آزادی به عنوان آخرین بازمانده از نسل سینماهای خصوصی کشور در شهرستان بابل با بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از این مجموعه در مسیر گشایش قرار گرفت.

 ایرنا؛ مشکلات این سینما که قدمتی بیش از نیم قرن دارد در ماه های  اخیر به جایی رسید که مالکش اعلام کرد که دیگر قادر به تامین نیازهای اولیه برای تداوم نمایش فیلم مانند سرمایش و هزینه های آب و برق نیست و قصد دارد تا برای همیشه چراغ نمایش فیلم را در این مجموعه خاموش کند.

حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بازدید از سینما آزادی بابل گام نخست را برای گره گشایی از مشکلات این مجموعه برداشته  در جمع مدیریت و کارکنان سینما آزادی بابل گفت : مشکلات آخرین سینمای خصوصی بابل با اجماع شهرستانی بر طرف می شود.

 وی ادامه داد :  اگر خواهان حل ریشه ای مشکل این مجموعه فرهنگی هستیم باید به صورت دقیق آسیب شناسی شود و با تقسیم کار در مسیر رفع مشکلات گام برداریم .

 جوادی بیان کرد :  هر چند بتازگی از مشکلات این سینما مطلع شدم ولی در اولین فرصت در این سینما حضور یافتم و با تمام تلاش برای رفع مشکلات این سینما گام برمی دارم .

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نقش مدیریت سینما هم در رفع مشکلات موجود بسیار اثر بخش است و این مجموعه می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و معرفی فیلم ها و جذب بیننده گام بردارد.

وی اظهار کرد :  برپایی جشنواره‌های سینمایی و آیین های محلی و شهرستانی به میزبانی سینما آزادی نقش ممتازی در حمایت از این مجموعه دارد که باید در دستور کار قرار گیرد .

 جوادی گفت : بخشی از مشکلات این سینما حوزه ملی و وزارتخانه باید پیگیری شود که این امر وظیفه ماست  و با جدیت آن را پیگیری می کنیم.

  وی  از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت سینما آزادی بابل خواست در کوتاهترین زمان با حضور مدیران ارشد شهرستانی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جلسه تشکیل شود تا به صورت ریشه ای و تقسیم کار  مشکلات این سینما برطرف شود .

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *