پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

قربانی: مثل هواداران رایکا را فقط در استقلال دیده‌ام.

قربانی: مثل هواداران رایکا را فقط در استقلال دیده‌ام. سرمربی رایکای بابل ابراز امیدواری کرد که سهمیه تیمش در لیگ یک حفظ شود.

ورزش سه: بعد از تساوی ارزشمند رایکا مقابل مس در مسیر بقا در لیگ یک، پیروز قربانی سرمربی رایکای بابل در واکنش به حضور پرشور تماشاگران بابلی گفت: جا کم بود و ناظر بازی حق داشت. شرایط خطرناکی برای نشستن ایجاد شده بود و نیمه دوم باتاخیر آغاز شد، به نظر من باید فکر کنند؛ واقعا من در شهرهای دیگر این‌گونه ندیده‌ام، این همه تماشاچی و تماشاگرانی که واقعا بلد هستند که تشویق کنند و شاید فقط من در استقلال این‌گونه دیده بودم و باعث افتخارم است که در این تیم کار می‌کنم.

قربانی درباره شرایط فنی دیدار تیمش مقابل مس گفت: بازی آن‌گونه که من دلم می‌خواست نبود، چون 6-7 بازیکن مصدوم و محروم داشتیم؛ اهل بهانه نیستم، سیستم و تاکتیک‌مان چیز دیگری بود اما روز بازی، چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و آن شکلی که دوست داشتم از تیم‌مان نتوانستم ببینم. فقط و فقط به دنبال وصله پینه بودیم و متاسفانه دست‌مان خالی بود. البته که این اتفاق برای این بازی نبود، اگر اغراق نکرده باشم، 15-16 بازی است که فقط با 13-14 بازیکن بازی می‌کنیم.

پیروز قربانی در واکنش به شانس بقای تیمش توضیح داد: من بارها به بازیکنان تیمم گفته‌ام که جدول بیانگر توان فنی و فاصله فنی تیم‌ها نیست؛ ما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که داشتیم و شاید بسیاری از آن‌ها را هنوز داریم، تیم‌مان در شرایطی گیر کرد و نتوانست آنطور که باید نتیجه بگیرد. اگر بخواهم همه مشکلات را بگویم، یک مثنوی هفتاد من کاغذ می‌خواهد! نه وقتش است و نه من آدمی هستم که بهانه بگیرم.

وی افزود: فکر می‌کنم الان تیم رایکای بابل بهترین دستاوردش این است که چندین و چند بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرده است، شما بروید اول فصل لیست بازیکنان‌مان را ببینید و الان هم بررسی کنید، بازیکنانی که پای‌شان ایستادیم و الان دارند در سطح بالا فوتبال بازی می‌کنند و این می‌تواند آینده فوتبال بابل را برای 3-4 سال آینده تضمین کند. امیدوارم باشگاه برنامه درازمدت داشته باشد و آن‌ها را حفظ کند.

قربانی با اشاره جوانگرایی در تیمش گفت: پای این بازیکنان ایستادم و الان بازیکنان‌مان واقعا دارند خوب بازی می‌کنند، امیدوارم که تیم‌مان شرایط حفظ آن‌ها را داشته باشد. شرایط تیم در جدول ایده‌آل نیست، نه شخصیت من و نه شخصیت تیم من این‌گونه است که اینجای جدول باشیم و امیدوارم که ظرف 5 بازی آینده شرایط‌مان را بهتر کنیم و مطمئنا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

سرمربی رایکا درباره حفظ سهمیه بابل گفت: صددرصد همه تلاش‌مان را می‌کنیم و باید این اتفاق بیفتد؛ علی‌رغم همه مشکلات، وظیفه ما خیلی سنگین است که این کار را انجام بدهیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *