پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
سایپا شاهین

طرح تولید خودروی هیبریدی در دانشگاه مازندران کلید خورد

طرح تولید خودروی هیبریدی در دانشگاه مازندران کلید خورد

     رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل،گفت: طرح هیبریدی کردن خودرو شاهین شرکت سایپا در دانشگاه نوشیروانی مازندران آغاز شده است.

خبرگزاری علم و فناوری: گنجی در همایش روسای دانشگاه‌های مازندران با وزیر علوم، اظهار کرد: طرح توسعه ارتباط دانشگاه‌های مازندران با صنعت در دستور کار قرار دارد و پروژه‌های در این زمینه دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: قرار دادی با شرکت سایپا برای تولید خودرو هیبریدی شاهین منعقد شده که اقدامات لازم در این زمینه در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل با اشاره به قابلیت‌های علمی این دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه یکی از مراکز علمی است که در سطح کشور و بین الملل شناخته شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این دانشگاه حرکت به سمت دانشگاه نسل سه و چهار را آغاز کرده و با تقویت مرکز رشد و پردیس دانشگاه بنا داریم سرعت این حرکت را افزایش دهیم.

گنجی با اعلام اینکه مجوز پردیس دانشگاه آغاز شده است و به دنبال دریافت مجوز از هیأت امنا هستیم.

رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل خاطر نشان کرد:پژوهشکده راهبردی در این دانشگاه افتتاح شده و ارتباط بسیار مناسبی بین صنعت مازندران و دانشگاه ایجاد شده و 6 پروژه استانی بزرگ را ذیل این پژوهشکده در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بحث کمبود بودجه یکی از چالش‌های جدی است و ماهیانه سه میلیارد تومان برای تغذیه دانشجویان نیاز دارد که انتظار داریم در این بخش حمایت‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *