پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

شش معلم نمونه بابلی به عنوان معلمان نمونه مازندران

مدیر آموزش و پرورش بابل گفت که ۶ معلم نمونه بابلی برابر با ۳۹ درصد از جمعیت معلمان نمونه منتخب مازندران بابلی هستند .

خبرگزاری ایرنا: مهدی جایمند روز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی در مدرسه پورنگ این شهر افزود : امسال در مازندران ۱۶ معلم نمونه استانی معرفی شدند که از این تعداد ۶ معلم بابلی هستند .

وی با اظهار این که  آرزو حاجی زاده معلم نمونه بابلی است که در دو سال متوالی به عنوان معلم نمونه استان انتخاب و معرفی شده است ، گفت : با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر سال تحصیلی جاری ، اداره کل آموزش و پرورش مازندران آموزش و  فعالیت مجازی  معلمان را محوریت انتخاب معلم

نمونه استان قرار داده است و بر همین اساس با بررسی  تولید کلیپ های آموزشی به همراه محتوای آموزشی و طرح درس ارائه شده از سوی معلمان این انتخاب ها  صورت پذیرفت .

جایمند افزود : تلاش معلمان بابلی سبب شد که در سال جاری حدود ۵۰ درصد از دانش آموزان المپیادی انتخابی مازندران هم بابلی باشند .

وی ادامه داد : مازندران یک هزار و ۹۲ دانش آموز المپیادی منتخب  در مرحله اول  داشت که از این تعداد ۵۲۴ دانش آموز  منتخب بابلی هستند.

جایمند ابراز امیدواری کرد که با برطرف شدن دغدغه های معیشتی معلمان ،  مسیر توسعه و تکامل علمی شتاب بیشتری بگیرد .

بابل دارای حدود ۶ هزار معلم است که از این تعداد ۶ معلم نمونه استانی و ۵۲  معلم نمونه شهرستان انتخاب شدند که از آنها تجلیل شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *