پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بیش از ۶ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس بابل شدند

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل از ورود ۶ هزار و ۲۹۵ شاگرد کلاس اولی به نظام آموزشی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۹۵ دختر و سه هزار ۲۰۳ نفر پسر کلاس اولی هستند.

 

ایسنا: مهدی اسدی اظهار کرد: شهرستان بابل ۴۷۳ مدرسه، ۷۲ هزار و ۳۹۳ دانش آموز و چهارهزار و ۶۰۰ معلم دارد.

وی با اشاره به اجرای دقیق پروژه مهر در شهرستان بابل گفت: کارگروه‌های ۶ گانه پروژه مهر با شعار “مهر مهدوی، مدرسه کارآفرین، دانش‌آموز مسئولیت پذیر” در بابل تشکیل شد.

مدیر آموزش و پرورش بابل، انجام آسفالت ۱۲ مدرسه، افتتاح یک مدرسه در منطقه محروم روستایی ممرزکن را از اقدامات پروژه مهر در این شهرستان دانست و بیان کرد: نقاشی، رنگ‌آمیزی، دیوار نویسی، تهیه تجهیزات و لوازم آموزشی و آزمایشگاهی برای مدارس در ادامه اقدامات پروژه مهر انجام شد.

این مسئول از برگزاری کارگاه توانمندسازی معلمان، مدیران و معاونین مدارس، فضاسازی و زیباسازی مدارس جهت بازگشایی و استقبال از دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات پروژه مهر برشمرد.

اسدی از ورود ۶ هزار و ۲۹۵ شاگرد کلاس اولی به نظام آموزشی بابل خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۹۵ دختر و سه هزار ۲۰۳ نفر پسر کلاس اولی هستند.

مدیر آموزش وپرورش بابل از کسب ۲۴ رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری توسط دانش آموزان بابلی خبر داد و یادآور شد: نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش کیفی در قبولی کنکور سراسری داشتیم.

این مسئول با اعلام اینکه ۵۲۴ دانش آموز از ۳۹ مدرسه در المپیاد امسال قبول شدند، تصریح کرد: کسب مدال طلای کشوری و راهیابی به مرحله جهانی در المپیاد ریاضی توسط دانش آموز بابلی از دیگر افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان است.

اسدی افزود: کسب رتبه برتر امتحانات نهایی استان توسط دانش آموزان بابلی رقم خورد.

وی همچنین از شرکت ۲۲ هزار دانش آموز بابلی در مسابقات قرآنی و فرهنگی خبر داد.

مدیرآموزش و پرورش بابل گفت: خیرین مدرسه ساز بابلی در سال تحصیلی گذشته ۷۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات مدارس مشارکت کردند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *