پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

نصب دستگاه سیپاد بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بابل

نصب دستگاه سیپاد بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بابل

      مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بابل از نصب دستگاه سیپاد بر روی اتوبوس های درون شهری ناوگان حمل و نقل مسافر خبر داد و گفتدستگاه سیپاد یک موقعیت یاب و ردیاب است که جهت اجرای پروژه هوشمند سازی ناوگان درون شهری و رعایت اعتدال در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان حمل ونقل طراحی و تولید شده است.


خبرگزاری آریا: مهندس جواد رستمی در ادامه افزوددستگاه سیپاد به گونه ای طراحی و تولید شده است که بتواند کلیه نیازهای حمل و نقل درون شهری را پوشش دهد.
وی عنوان کرد: این دستگاه با استانداردها و مشخصات تعریف شده در ریز برنامه هایش، مورد تایید سازمان های مجری و نیز کمیته پایش و پیمایش حمل و نقل های درون شهری ، سازمان همیاری ها و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور  قرار گرفته است.
ایشان تصریح کردند: هریک از خودروهای گازوئیل سوز درون شهری به مانند خودروهای اتوبوس چنانچه سهمیه دریافتی فعلیشان از میزان مصرف آنها کمتر است می توانند با نصب دستگاه سیپاد ، سوخت کافی و مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
مهندس رستمی در پایان ضمن تقدیر از رانندگان اتوبوس های درون شهری که ما را در این امر خطیر یاری کردند خاطرنشان ساخت: انشالله بتوانیم با همکاری این عزیزان در سال جدید خدمات بهتر و مطلوب تری را به شهروندان عزیز بابلی ارائه نمایی
م.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *